De voordelen van ProReva

Uw wensen staan centraal

Hoogstaande kwaliteit

Persoonlijke aandacht

Specialistische kennis

Ruim 40 jaar ervaring

klanttevredenheidsonderzoek 2016

Klanttevredenheidsonderzoek ProReva 2016

Klanttevredenheidsonderzoek ProReva 2016

Van 1 tot en met 16 december aanstaande voeren wij ons klanttevredenheidsonderzoek uit. Wilt u meewerken? Het invullen van de vragenlijst neemt ongeveer 10 minuten in beslag. U kunt invullen wat u goed vindt gaan en wat voor verbetering vatbaar is. Vraag om een formulier bij de receptie!

Uw mening is voor ons erg belangrijk. Wij willen graag dat u tevreden bent en horen graag van u als wij onze producten of onze dienstverlening kunnen verbeteren. Eén keer per jaar voeren we daarom in een korte periode een grootschalig klanttevredenheidsonderzoek uit. In deze periode vragen we zoveel mogelijk klanten op al onze vestigingen om een korte enquête in te vullen. Wij nemen uw feedback zeer serieus en gaan met uw input aan de slag!

Bewegingsvisie
Sinds 1 januari 2014 is ProReva aangesloten bij Bewegingsvisie. Het onderzoek wordt gedaan vanuit deze overkoepelende organisatie.

Inleveren vragenlijst

Ingevulde vragenlijsten moeten uiterlijk 29 december 2016 binnen zijn. De ingevulde lijst kunt u op een van onze vestigingen afgeven bij de receptie of kosteloos retourneren. U kunt dan het formulier dubbel vouwen, dichtnieten en op de post doen.

Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op.

055 – 543 09 00 Apeldoorn, Deventer, Rijssen, Twello
035 – 692 96 36 Huizen of Almere
038 – 467 27 20 Zwolle, Meppel
033 – 850 51 13 Amersfoort
0341 – 455 448 Harderwijk