Ik heb een klacht, wat nu?

De voordelen van ProReva

Uw wensen staan centraal

Hoogstaande kwaliteit

Persoonlijke aandacht

Specialistische kennis

Ruim 45 jaar ervaring

Ik heb een klacht, wat nu?

Klacht indienen 

U bent niet tevreden over de service, een behandeling of een product van ProReva en wilt een klacht indienen. Wat is de procedure en hoe lossen wij problemen op?

Wij willen uw ervaringen met ProReva zo aangenaam mogelijk maken. Daar doen al onze medewerkers hun uiterste best voor. We hebben een hoge kwaliteitsnorm en we streven ernaar u zo goed mogelijk te helpen. Desondanks kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Blijf daar niet mee rondlopen, maar vertel het ons. Dan gaan we samen met u bekijken of we een oplossing kunnen vinden. Uw klacht is voor ons bovendien een waardevolle bijdrage om de kwaliteit van onze producten en onze service te verbeteren.

Ons advies is om uw klacht eerst te bespreken met uw instrumentmaker. We begrijpen dat dit voor u best lastig kan zijn, maar we verzekeren u dat we u serieus nemen en uw klacht in alle redelijkheid met u bespreken. We streven naar een oplossing en staan open voor feedback.

Wilt u uw klacht liever niet rechtstreeks met uw instrumentmaker bespreken? Of heeft u uw klacht al besproken en leidde het het gesprek niet tot een oplossing? In dat geval kunt u een klachtenprocedure starten.

Klachtenbehandeling binnen ProReva

Het doel van de klachtenprocedure is om samen met u tot een oplossing te komen. Hieronder leggen we de procedure stapsgewijs uit.

Stap 1. In gesprek met uw behandelaar

Wij adviseren u om uw klacht eerst kenbaar te maken aan de betrokken persoon/personen, bijvoorbeeld uw behandelaar. U kunt ervan uitgaan dat hij of zij bereid is met u te overleggen en samen met u naar een oplossing wil zoeken.

Stap 2. Klacht schriftelijk of mondeling indienen

Mocht u er met een gesprek met de betreffende medewerker van ProReva niet uitkomen, dan vragen we u om uw klacht mondeling of schriftelijk kenbaar te maken bij de directie van ProReva.

Stap 3. Klachtencommissie Bewegingsvisie

Kunnen we uw klacht niet naar tevredenheid oplossen, dan kunt u uw klacht indien bij de klachtencommissie van Bewegingsvisie. Zie hiervoor ook het Klachtenreglement Bewegingsvisie. De klachtencommissie van Bewegingsvisie bestaat uit de directieleden van Bewegingsvisie. De commissie neemt uw klacht in behandeling en gaat met u in gesprek. Hiervoor kunt u het klachtenformulier van Bewegingsvisie gebruiken. Deze formulieren staan in onze folderrekken in de ontvangstruimte en in onze paskamers. Op de achterzijde van het formulier is voldoende ruimte om uw klacht of opmerking te omschrijven. U kunt het klachtenformulier ook digitaal invullen via de website van Bewegingsvisie. De link vindt u onder het kopje “tweede stap”.
Vult u het formulier met pen in, dan kunt u het naar het volgende retour-adres sturen:

Klachtenfunctionaris Bewegingsvisie

Hyacinthstraat 57

8013 XX Zwolle

of stuur een e-mail naar:

info@bewegingsvisie.nl

De klachtencommissaris beoordeelt uw klacht zo objectief mogelijk en probeert samen met u een oplossing te vinden. Vergeet niet uw naam en telefoonnummer te vermelden, zodat wij weten wie u bent en telefonisch contact met u kunnen opnemen.

Stap 4. De Geschillencommissie

Als u er met uw behandelaar of met de klachtenfunctionaris van Bewegingsvisie nog steeds geen passende oplossing is gevonden, kunnen u of uw behandelaar de klacht voorleggen aan De Geschillencommissie. U kunt uw klacht hier op verschillende manieren indienen:

Via het digitale klachtenformulier of schriftelijk
Postadres De Geschillencommissie
Postbus 90600 2509 LP Den Haag
Bezoekadres
Bordewijklaan 46 2591 XR Den Haag
Telefoonnummer: 070 – 310 53 10
maandag t/m vrijdag bereikbaar van 10.00 tot 16.00 uur

Nieuws van ProReva

Geen plastic draagtassen meer bij ProReva

24-08-2021 ProReva is gestopt met het verstrekken van plastic tassen. Als u een hulpmiddel af komt halen bij ProReva en u stelt er prijs op om dit mee te nemen in een draagtas, dan verzoeken wij u zelf een tas…

Lees dit nieuwsbericht

Toegankelijkheid mindervaliden parkeerplaats Harderwijk

04-08-2021 Bij onze vestiging in Harderwijk aan het Kruithuis 2a heeft de gemeente Harderwijk een mindervaliden parkeerplaats aangelegd. We vinden het heel fijn dat deze parkeerplek beschikbaar is voor onze klanten die slecht ter been zijn. Toch ging er iets…

Lees dit nieuwsbericht

AANGEPAST GAMEN

Ties Klok, kinderfysiotherapeut bij Klimmendaal houdt ProReva op de hoogte van de ontwikkelingen op het gebied van aangepast gamen. Mogelijk heb je Ties gezien in het nieuws of op social media, of gehoord op de radio? Hij verkondigt waar hij…

Lees dit nieuwsbericht