De voordelen van ProReva

Uw wensen staan centraal

Hoogstaande kwaliteit

Persoonlijke aandacht

Specialistische kennis

Ruim 45 jaar ervaring

Veiligheid

De persoonlijke veiligheid van klanten en medewerkers vinden we bij ProReva erg belangrijk. We doen ons uiterste best om incidenten en calamiteiten te voorkomen en een veilige werkomgeving voor onze medewerkers te creëren. Toch kan er altijd iets misgaan. Daarom is de commissie Melding Incidenten Klanten en Personeel (MIKP) ingesteld.

Alle incidenten of situaties die de veiligheid voor een klant of een medewerker in gevaar (kunnen) brengen, worden gemeld aan deze commissie en geanalyseerd door leidinggevenden. Door (bijna) incidenten te melden, de oorzaak ervan op te sporen en het vervolgens aan te pakken, zien we erop toe dat veiligheid gewaarborgd wordt. 

Heeft u bij ProReva een onveilige situatie aangetroffen? Schroom niet om dat aan ons te melden. We nemen alle opmerkingen serieus en gaan ermee aan de slag.

Nieuws van ProReva

MegaReva’s SuperDoeBoek

26-04-2021 MegaReva’s SuperDoeBoek is uit! Zit je op de basisschool? En kom je deze week voor een afspraak naar ProReva? Dan hebben we een leuke verrassing voor je. De afgelopen weken hebben we hard gewerkt om MegaReva’s SuperDoeBoek voor de…

Lees dit nieuwsbericht

Spreekuren ProReva Noord Veluwe

20-04-2021 ProReva is actief met diverse spreekuren in de regio Noord Veluwe. Klanten in deze regio kunnen vanaf 23 april 2021 terecht bij ProReva in Harderwijk of Nunspeet. Vanaf die datum zijn wij niet langer actief in Putten (Woonzorgcentrum De…

Lees dit nieuwsbericht

ICT update ProReva

ProReva voert vanaf donderdag 8 april vanaf 17.00 uur een grootschalige ICT-update uit. We streven ernaar om maandag 12 april weer volledig operationeel te zijn. Tijdens de verhuizing van onze server-data en software-updates blijven onze agenda’s zoveel mogelijk beschikbaar, maar…

Lees dit nieuwsbericht