De voordelen van ProReva

Uw wensen staan centraal

Hoogstaande kwaliteit

Persoonlijke aandacht

Specialistische kennis

Ruim 40 jaar ervaring

Service en onderhoud

Ook na de aanschaf van uw prothese kunt u rekenen op de service en begeleiding van ProReva. Afhankelijk van het soort prothese (bijvoorbeeld een armprothese, knieprothese of beenprothese) nodigen wij u halfjaarlijks of jaarlijks uit voor een controle. We bekijken dan of uw prothese nog goed past, voldoet aan uw wensen en of u wellicht toe bent aan een nieuwe prothese. Hebt u tussentijds zelf vragen? Dan kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen.

Een prothese gaat over het algemeen ongeveer 3 jaar mee. De precieze gebruiksduur is afhankelijk van verschillende factoren, zoals uw leeftijd of lichamelijke situatie. Als het noodzakelijk is, kunnen we op medische indicatie een vroegtijdige verandering of vervanging realiseren. In het menu vergoedingen en garantie leest u meer informatie hierover.

Nieuws van ProReva

vrijdag 29 november aangepaste openingstijden in Amersfoort en Hilversum

Op vrijdag 29 november 2019 zijn onze vestigingen in Amersfoort en Hilversum vanaf 12.00 uur gesloten in verband met bijscholing. Telefonisch zijn we uiteraard wel bereikbaar. De telefoonlijnen van Amersfoort en Hilversum worden die middag doorgeschakeld naar één van onze…

Lees dit nieuwsbericht

Podologie bij ProReva

Wat is een registerpodoloog? Een registerpodoloog herkent en behandelt voetklachten of houdingsklachten die te maken hebben met de stand van de voeten. Daarnaast heeft zij specialistische kennis van (risico’s bij) de kindervoet in de groei. De titel podoloog is niet…

Lees dit nieuwsbericht

Verbouwing bij ProReva in Apeldoorn

  Van 2 tot en met 20 september zijn we bezig met een verbouwing op onze locatie in Apeldoorn. Heeft u in deze periode een afspraak bij ProReva in Apeldoorn?  In dat geval moet u rekening houden met enige bouw-overlast….

Lees dit nieuwsbericht